Vijesti

24.03.2016. 17:05:55 - A.B.

Opomenuta Vlatka Kalinić

HRT: Voditeljici koja je razgovarala s Marušićem izrečena opomena

(Foto: Screenshot HRT4)

"Utvrđeno je da je prilikom razgovora s prof. Matkom Marušićem došlo do propusta voditeljice Vlatke Kalinić koja je zbog izrečenoga komentara na tvrdnje sugovornika, odlukom urednika i u skladu s predviđenim unutrašnjim postupkom, opomenuta", doznajemo s HRT-a.

Rezultat je to utvrđivanja 'odgovornosti i okolnosti' koje su mjerodavni urednici pokrenuli prema Etičkom kodeksu i drugim propisima koji se primjenjuje na 'voditelje i novinare', kako kažu s HRT-a. Pretpostavljamo da je procedura pokrenuta zbog velikog interesa, odnosno, prigovora javnosti na sadržaj emitiran u emisiji Studio 4 prošlog ponedjeljka.

Podsjećamo, govoreći o takozvanoj rodnoj ideologiji, profesor i bivši dekan Medicinskog fakulteta u Splitu, Matko Marušić, u emisiji Studio 4 na četvrtom programu HRT-a, koju je uređivala Karolina Vidović Krišto, već je u drugoj minuti izgovorio:

"Možeš biti samo ili muško ili žensko, treće ne postoji", a novinarka u studiju, Vlatka Kalinić, na to je odgovorila "Tako je".

Ne jednom, s HRT-a su nam napomenuli kako 'iznesena stajališta njihovih gostiju nisu nužno stajališta Hrvatske radiotelevizije, ali su ih obvezni prenijeti kako bi javnost i njihovi korisnici bili informirani i mogli temeljem toga iznijeti vlastite zaključke'. 

A evo o čemu su HRT-ovi korisnici i korisnice mogle iznositi vlastite zaključke.

Matko Marušić je, u desetominutnom prilogu emitiranom u ponedjeljak, 21. ožujka, neometano iznosio cijeli niz dezinformacija, a nije se susprezao ni od otvorenog vrijeđanja profesora Aleksandra Štulhofera i Amira Hodžića koje je nazvao 'zloćudnim ljudima koji su razradili plan kako širiti rodnu ideologiju u Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju'. Kritikama je bio izložen i Boris Jokić kojeg je, kao predvodnika kurikulrane reforme o kojoj se proteklih nekoliko tjedana raspravlja i burnije no inače, Marušić povezao s 'istim liječnicima koji su sudjelovali u izradi Jovanovićeva i Štulhoferova zločinačkog spolnog odgoja'.

Iako su, između ostalog, "voditelji emisije i Marušić zajedno su prešutjeli da je ACP jedna od mnogobrojnih pedijatrijskih udruga u Americi, ali jedina poznata po tome da su joj na čelu katolici fundamentalisti, anti-choice, antigej i sve-što-ide- u-tom-paketu aktivisti, koji se tako deklariraju i djeluju", kako je pisala Nataša Škaričić za Lupigu, na HRT-u su ocijenili kako drugih povreda 'Etičkog kodeksa i drugih propisa' nije bilo.

Na HRT-u također smatraju da je prilog odrađen profesionalno i dodaju da je 'temeljem prikupljenih podataka utvrđeno da je spomenuti programski sadržaj obrađen na profesionalan način jer jednak prostor omogućen objema stranama'.

Naime, dan nakon gostovanja Matka Marušića, u utorak, 22. ožujka, u istoj je informativnoj emisiji Studio 4 gostovao profesor Aleksandar Štulhofer pa na HRT-u smatraju kako je time 'omogućen jednak prostor i pristup svim sugovornicima i zainteresiranim stranama'. Ranije su s HRT-a javili kako zbog 'prijenosa iz Hrvatskog sabora i ograničenog vremena nije bilo moguće istodobno omogućiti prostor objema stranama', a da je onda zbog toga na 'programskom kolegiju odlučeno da će prostor' prvi dobiti Matko Marušić.

Više o spornom prilogu u informativnoj emisiji Studio 4 pročitajte ovdje.

Tagovi: aleksandar štulhofer, hrt, karolina vidović krišto, ljudska prava, matko marušić, rodna ravnopravnost, vlatka kalinić

Vezani članci:

Facebook komentari

Stup srama

Iz drugih medija

AEM